Där jag bor

Nu har jag bott en dryg månad i lägenheten.
Frågan om hur jag trivs bubblar upp då som då. 
Jag sommar och vaknar med ett leende, ja jag trivs så nedrans bra här.

Jag är nog beredd på att säga att jag kan bo i en av Burträsks finaste 2:or.
Tillochmed städskrubben är omgjord.

Det går inte heller få bättre grannar. 
Ja mena vem vill inte ha sina närmsta vänner som grannar?

Går jag ned två kvarter finner jag Riksbyggena, där 8 styckna sköna typer bor.

Ni som läser som inte bor i Burträsk ska veta att vi Burträskare tycker att man bor långt ifrån varandra om det tar 10 minuter att gå till någon. 
Att tillägga är att på 10 minuter hinner man inprincip gå diagonalen genom Burträsk.

Fördel med träsket!


En bild på min fina städskrubb!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0