Att nå sitt mål

När jag öppnade ytterdörren till huset, mötte jag en pappa som var stolt som en tupp.
Alla som känner pappa och hans bror Sören, vet att det är falukorven som kretsar kring deras liv. Falukorv funkar alltid, brukar vi få höra.

Ingen slump att falukorven blev mittpunkten både på pappa och Sörens 50-årskalas.
Pappa fick ett dussintal falukorvar i sin famn på sitt kalas, och bröderna utsattes för falukorvtest på Sörens kalas. 

Igår stod pappa i hallen med sin egen falukorv.
Han har infört ett samarbete med topchark, och har komponerat ihop rökt-fläsk-korv!
Det blir nyheten i sitt egna företag.

Jag blev bjuden på världspremiär, som han själv nämnde det.
Första tuggan giiiiiick till Lisa!






 
moa
2016-02-05 @ 13:56:38

jag vill också smaka!!😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0