Helgen

Justja jag har ju en blogg också..
Namen nu har jag checkat in på vecka5, Inte tokigt alls säger min magkänsla. 
Jag har lyckats slänga in lite allt möjligt i den här helgen. 
Lite Skellefteå, lite Alma, lite burträskfolk, lite friluftsliv och lite Byske??

Japp precis, lite Byske också.
Det jag förknippar Byske med? hm jo det måste vara vår 13-0 vinst i fotboll....

Annars kan jag inget om det stället.
 Jag antar att det är ett ställe som sliter för sin överlevnad precis som Burträsk.
Jag ville såklart kika på det nya caféet "Fridas" som för den delen har en strålande personal. 
(Liiiiiite burträskgener såklart)
Arbetsmyror hela högen! Otroliga!

Lisa imponerad!


Jag var på Attityd med Alma för att se på när käre mor vårdades.
Flickan fick bestämma vilken hårfärg hon skull ha.
Hon pekade på rosa, och jag var inte långsam med att greppa tag i burken. Jag vet att Almas mamma inte gillar rosa....

Jag dutta på lite rosa, såklart vart jag nöjd och flickan själv. Men mamman fick en inre panik som var svår att dölja.
Vem tro ni njöt mest??

Japp Lisa såklart! 💕 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0