Opps, det hände en grej!

Det här med att vara barnskötare på heltid, och moster på helgerna.
Det är en underbar blandning, som framförallt är rolig för mig och för småflickorna Alma och Olivia!

Jag visade flickorna hur man kunde göra promenaden utomhus myyyyycket roligare. 
Man gör bara ett magplask i snödrivan.

Nu har flickorna börjat dyka i snödrivan var och varannan gång.
Resultatet av det blir att promenaderna fördubblas eller tredubblas tidsmässigt alltså.

Flickornas mammor har varit tydliga mot mig. 

"Lisa det här ska du få faaan för!!!"

Ha ha ha!!

Med det här inlägget vill jag visa en bild, som jag i samma veva ber om ursäkt för. 
Förlåt syrran, din dotter kan numer räcka ut tungan.. Opps !






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0