Shantaram

Två signaturer senare, så är jag nu anställd hos Skellefteå kommun under de närmsta månaderna. 
Märklig känsla, men såklart känns det tryggt och framförallt kul!

Jag har även startat på ett nytt projekt.
Det här med bokläsning.
Jag har (tyvärr) en negativ klang av bokläsning i huvudet.
Däröver att jag förknippar bokläsandet med skolan och att det är ett slags "måste".
Den enda gången jag har frivilligt lagt en bok under näsan är när jag reser.


Jag bestämde mig dock för att prova plocka in läsandet i min vardag.
Jag fick ett tips om en otrolig bok, som jag blev lite nyfiken på.
Så jag tog mig i kragen och gick till biblioteket och skapade mig ett lånekort  och frågade efter boken.
Jag fick lite av en chock då bibliotekarien kommer med en stor och tjock bok på över 900 sidor.

Ojjjj!? Ahmen vi provar tycker jag







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0