Knyter ihop sommaren

Det är för svårt att göra en rättvis bedömning om hur den här sommaren har varit, och jag kommer därför inte ge mig på den. 

Men saker har betas av, jag har jobbat mig igenom ett sommarschema, och för att avrunda tremånadersledigheten på bästa sätt, försöker jag städa upp efter mig nere i gillestugan. 
Jag påbörjade målningen redan i maj, men nu kan jag äntligen se det slutliga målet framför mig. Alltså, vårt nya  vardagsrum. 

Genom att värmen även nådde hit till Robertsfors i sommar, så har jag fått lov till att bekanta mig med  det närmsta vattendraget vilket då är havet.
 Jag är en sjömänniska, och är uppvuxen enbart bland sjöar, men nu när jag bor där jag bor, så får jag helt enkelt börja tycka om havet också. 
Den här sommaren har verkligen skyndat på min relation till havet, och jag kan väl säga att jag har en pressad förälskelse till havet, absolut!! 
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0