Juridiska

Jag skulle ju aldrig gå skola.. det var ju det jag intala både mig själv och andra. 
Nej jag skulle visa alla andra att man kan jobba och livnära sig utan utbildning.
Nog må jag vara tjurig, men är tacksam att jag tillät mig själv att ändra mig.
Jag tänkte väl någonstans, att ska jag nu lika inte bo Burträsk, kan jag väl lika gärna sätta mig vid skolbänken också.

Om dagarna möter jag 59 andra pluggsugna individer, och jag lär mig för tillfället lite juridiska.
Ja arbetsrätt, men för mig innebär det ett helt nytt språk. 
Normer är jag expert på, men lagar har inte direkt varit min starka sida.
Men annars då? Jo jag har klivit in i mitt 24:e år, och mina flickor växer och är snart tonåringar. Galet
(null)

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0