HAHAHAHA

                                                 
SÅ SÖT FLICKA MED EN SÖT BLOMMA. Nämen ser ni? jag ser tre bilder på väggen där bak? jag önska jag fick se närmare  på bilderna....


                                                
                        NAAAWW........!!!!!!!!!! Varje gång jag ska sova, ser jag er tre. Det är anledningen varför jag
har mardrömmar

                                           

DET är därför jag använder magneter i sängen, !

                                               Nu ska ni få se barnkort på mig. FAN skratta inte så högt för då visar richtersklan skala 10 det vill säga att jordbävning får inte ske pågrun av barnbilder.

                     
                    
                    
                    
                   
                   
 JAG har alltid haft mina påsar under ögorna, jag har alltid haft mina söta fjärils liknande tänder.
Syster L
2009-07-12 @ 23:08:12

Som du vet läser jag ju inte din blogg, men jag råka gilla va jag såg.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!

paka
2009-07-13 @ 13:23:44

hahahahah =D

så söt du är alltså=)=))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0