Maaanlig

Vinst i kubb grejsen belv det inte i år heller, Den tog blandannat bror spanjor.

Den här bloggen är inte gjrod för att jag ska skriva vars jag har ont och klaga och klaga. MEN SORRY JAG HAR FÖRJÄVLIGT ONT!!!!!!!     I benen... efter en heldagsjobb och har suttit kanske samanlagt 5 minuter på 9 timmar.
Sen så fort jag kom hem fårn jobbet blev det in i duschen och iväg och spela kubb. Så nu värker det och gör ont ont. Ett tag ikväll blev jag haltfärdig. Men nu har det gått över tack och lov, men nu börjas det i nästa ben................

Okej back to the cub, Vårt lagnamn blev Maanlig.
Tanken var matilda = MA Angelica = AN och lisa = LI och så lägger man ihop det. MAANLIG!
Men gubben som skulle utttala namnet hade ständiga problem.
Ma - Maa- Maaaanliiig.

Nu ska jag sova! och be mamma masera, eller hur stavar man deT? är dte två S? aja spela roll, hon ska iallafall knåda mitt ben hahah.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0