YIIIHAAAA

Jag sa ju förut att jag skull tills tugan, och jag åkte dit igårkväll. Men jag kom hem redan vid lunchtid.
Det var jag pappa och morbror Larsa som var där. Vi Spela mest kort. Och vem vann?
Joo LISA SÅKLART! =)

Idag har jag gjort nåt som inte jag har provat på evigheter. Jag, mamma, Ann, Linnea och Emma for och skulle rida på nåt ställe.
Asså RIDA HÄST! =) Det var jättelänge sen jag gjorde det. Jag känner faktiskt att jag är lite öm i min lillrumpa.

                                                
                                  JAG TYCKER jag är rätt så söt med den där SÖT HÄSTEN. Jag minns int va han hette men jag tro
                  Han hette Prince eller nåt =) han gilla mig därför att han la sitt huve runt mitt huve och ville gosa. Mummssss
Frida
2009-07-13 @ 23:35:41
URL: http://freyd.blogg.se/

Ni har fått en ny häst i eran klass :P

haha nää skoja bara, gick det bra :) ? <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0