fredag

Nu har jag varit knäckbröd klart för den här gången. Jag hoppas att det där blev till sig nu i bröstryggen.
Ursch jag vill aldrig dit igen... Killar som är 20 + får inte vara massörer anser jag.
Jag är ändå imponerad att så fort dem sätter fingrarna på ryggen säger dom:
- Jaha, du har svårt att andas, och det är här du har ont.
.
HAHA hur kan man se sånt? magi...
.
Nu ska jag ta lisa och mitt pickpack och göra mig trygg och bekväm i Simons lägenhet.
Och imorgon mina damer och herrar kommer mina kära "skolkollegor" Ebba, Amanda, SAnna och Moa! Kulkul!!!!
angelica
2011-05-20 @ 20:02:00
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

Kunde inte hjälpa det, den var ju så fantastisk fin (eller så hade jag inga bilder på datorn ;))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0