Kanelbullens dag

"Lisa, hur ser din hjärna ut?"
Frågar en 6-åring, som hade varit tyst och fundersam en bra stund.

Barnens egna tankar är fortfarande något som jag aldrig kommer sluta fascineras av.
Sen är det ibland inte alltid så lätt att ge ett bra svar, när man knappt vet själv..


Annars så kanske ni tycker att det uppdateras för sällan. Det kanske ligger nåt i det.
Men om ni bara visste hur mitt liv ha blivit förändrad.
Jag har nästan gått och blivit tokig, jag har nu bakat en gång till sen sist jag skrev här.

Idag är det dessutom kanelbullens dag, och det tänkte jag och barnen på Solänget fira genom att baka.
Jag gillar ju inte ens att baka.?.?

Wiiiieo lycka till säger då jag till mig själv.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0