Valens Borg


Vad ska man säga? Jo det är trosdag men inte en vanlig torsdag. Planerna är på topp, att man ahr planerat så mycket så jag vill bara tuppa av snart hehe. !
Jag tror mycket säkert att dte kommer  bli kul men det kommer bli så stans  många, Men jag ska iaf låsa övervåningen. Det är ett säkert kort jag spelar på då! Hahaha

Den här dagen bruka ju vara rolig i sig, Men det är en farlig kväll då föräldrarna är på en hela tiden. Men det får lov att fungera idag.! Jag önska att jag var i ett paradis där alla gulliga kunde komma till mig. Men tyvärr det är stängda dörar så fler kommer inte in.!

Föräldrar är ju oftast rätt så galna när det gäller spriten osv.!
Visst jag vet att många ungomar börjar i min ålder, Det finns gott om planeringar i våra huvuden men aldrig någon Sprit. Jaag vill väl inte se ut så här va?    

              

                         ÖLMAGE

Ni få ha så trevligt så skriver jag imorgon hur kvällen blev! :D  

E L E N A
2009-05-01 @ 00:09:03
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0