Byyyye 2009

Nyårslöften?        Svar: 

                                      *Jag kommer börja gymma regelbundet
                                      *Hålla keft om skolgrejer (gemensamt löfte)
                                      *Bara tänka positvift, BARA

                                          ~~~~~~****~~~~~~

             Planer för 2010!
        
Jag tänker ta allt som det kommer,
         Ta farväl av sin klass,
         Förbereda sig för att lämna sina bästa kompisar (jag grinar nu för det är så hemskt)
         Börja på ny skola med nya kompisar,!
         Göra sommaren till den bästa
         Första året då jag är i pite summergames utan att spela, men det ska bli en oförglömlig stund det med

                        
                                 
         
                                      
                                     
Anonym
2010-01-01 @ 21:05:45

Varför skulle du behöva lämna dina bästa kompisar för att du börjar gymnasiet?

Ni bor fortfarande i samma by, det blir inte så stor skillnad.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0