Dagen är Lördag

Trevlig gårdag om man tänker efter noga. Runt 8 tiden drog järngänget till Kiosken efter att Noa just hade fått sig en ny frisyr.
Snyggt grabben ;)
    Filmen vi såg, fick såklart godkänt men inte så himla mycket mer ön det enligt mig. Lite konstigheter var det allt.
Men jag vill inte deppa över en halvdålig film. Nejnej jag vill hellre deppa över att ajg inte har någo att göra inför kvällen, suck
Jag har ingen aning o  jag  ska vara med kompisar, eller vara hemma nae det vet jag faktist inte.
   Igårkväll lånade jag ut min hund till Linnea. Okej det var lite jobbigt om jag får erkänna, för jags aknar den där mjuka saken runt huvudet när man ska sova. Det känns tomt men på söndag kommer hon hem...

Det är endel som har frågat om jag ska köra någon slags. "dagens OUT FIT" och jag kn tala om för er, att dte kommer jag aldrig aldrig någonsin göra på min blogg. Så enkelt var det att svara på den frågan.

 Om ni tänk er noga framför er. Hur skulle jag se ut när jag blir 30 - 35 år? Lisa andersson som 30 - 35 år?
Bra fråga eller hur? Jag har nog svaret här.
Bilden visar starkt att det är lisa Andersson ca 15 - 20 år Faktist. Inte så tokig idé?



*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*~~~~~~~~~~~~~~*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0