lisa är bättre än du

Kan inte komma på när Linnea bodde här på veckorna sist. Och jag bara total älskar det när hon är här. Det finns bara ett enda problem med att hon är här. Läxorna blir icke gjorda.....

Jag tycker det är hemskt att redan ha planerat för helgen, det är ju bara måndag herregud. Men vi ska oss till bgm och göra den staden osäker IGEN!! Men jag gillar bygsiljum. Det är som solbacken. fast en by som är som solbacken i burträsk. Alla känner alla, alla är  med alla trots olika ålder, alla pratar med alla, alla har fina hus.


idag fick jag filmen från skoldansen sen i julas. Ögorna blev allt fuktiga, öhöhöh böla mera lisa, böla mera.!



                                       Du kan inte sköta tre djur i samma knä. Nä precis nä.


                              
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0