2011 - om mig själv


ÅRETS LISA
År 2010 var ett jävla skitår rent ut sagt. Men hade alla chanser (underbar familj & vänner) till att vända 2011 till motsatsen. Året har varit varit riktigt bra.
Jag har under det här året lärt mig väldigt mycket om mig själv.
Jag skulle vilja kalla mig själv som Lisa Nickolina vägg Andersson. Men vad som finns bakom väggen vet bara jag.  " Jaa jag mår bra" är inget pålitligt svar från min sida". Men jag lär mig hela tiden hur jag fungerar.

 

 

 

ÅRETS VINST

Det sämsta med året är: När min käraste faster Ann fick beskedet cancer.
Det bästa med året är: När vi fick veta att hon är frisk. <3
Första maj åkte jag Karro, Johannes och Simon till sjukhuset och hälsade på vår älskade Ann. Det första gången då vi hörde låten "What are words". Då kan ju ni gissa vad jag tänker på varje gång jag hör låten?
Ann i sina vita kläder sa då att "Blir jag blir frisk ska vi till Kenya"
Så nu vet vi vad 2012 kommer att erbjuda.

 

ÅRETS MOD

Obligatorisk hockeycup för alla FL-are. Det här kan vara den dag då jag som jag var mest nervös under hela 2011. Mådde uselt psykiskt och planerade alla möjliga tänkbara utvägar. Men Fan Lisa!! Hon stod på isen. Om hur jag stod hör inte hit.

 

Fortsättningar kommer!

 

 

 

 

 

 

 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0