På måndag dååå..

Listor, checkar och punkter, lappar och struktur, ordning och reda, kalender och matlådor, förberedelser och ja ni greppar väl att hösten är min månad!

Jag vill ha koll, och lämnar inget åt slumpen, nu har jag en vecka på mig innan jag kan göra det jag faktiskt SKA göra.. Studera!
Då vill jag att allt bara ska flyta på, och att jag kan gå på autopilot och prestera!

Sen absolut, jag bor i ihop med en egen företagare och där kan man tyvärr inte planera ut det oförutsedda!! ELLER? Kan man?
Jo jag försöker till och med planera in det som faktiskt inte är planerat!
 På fredagar och söndagar får det oförutsedda hända tänker jag. 
Sen har jag även planerat in spontaneitet och tid för impuls-saker mellan alla tentor och inlämningar.
Så låt mig få prova!


På måndag smäller det! Bokstavligen.
Jag tar tag i studierna, och Nalle gör sin första dag i älgskogen som älgvovve!
 Lilla nalle har gått och blivit en stor varg 💗🐨
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0