Jag bodde i Burträsk

"Jag heter Lisa och jag kommer från Burträsk, men bara för just nu bor jag i Robertsfors, för tillfället bara"

En standardmening som jag säkert använder minst en gång i veckan nu för tiden.  Burträsk var och är alltid en del av min identitet, det går inte bara ändra på. 

Alltså att vända livet upp och ner samtidigt, på en och samma gång! Ja det gjorde jag, helt oplanerat, allt gjordes på ren impuls med lite bra magkänsla på det också. 
Lämnade trygga förskolan, flyttade från min fantastiska lägenhet, och bosatte mig i en villa i Robertsfors.
Som om inte det räckte.. hoppade på personalvetareprogrammet och blev helt plötsligt student på Umeå universitet.
Bekantade mig på en förskola placerat i en skogsdunge i Robertsfors, och välkomnade en    Valp i mitt nya hem samtidigt som en total renovering gjordes i huset.
Trots det, ja trots dessa enorma förändringar för lilla älskade jag, så gjorde jag detta bara för att jag gick och kärade ner mig i en underbart snäll och fin människa som älskar timmerbilar. 

Mrslisa lever, nu kör vi! 


(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0