Brum brum sa björnen

Att avsluta sommaruppehållet med en höstförkylning känns helt perfekt ultimat! 
Då har jag gjort bort det snoriga, det hostiga och det febriga redan. Då är det bara att tuta och köra på måndag.

På tal om att tuta och köra! 
Gårdagen bjöd på en annorlunda upplevelse då jag och Jacob skull till Umeå.
Jag ser något brunt och lufsigt springa över vägen just framför våran bil. 
Mitt på ljusa dagen !!
Det var en riktigt nallebjörn! Va!! Coolt!

Björnar finns på riktigt, och JAG Lisa Andersson har fått se en Björn!
Det läskiga är nu att, jag kan för första gången förstå varför alla är rädda för att gå i skogen.
Folk är rädd Björn, och jag tyck det är lite märkligt? För det finns ju inga björnar här omkring där vi bor, men jooooordaa Lisa, det finns visst björnar!
Jag föredra dock våran Nalle istället! Han är mycket snällare.

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0