29 december och grattis Angelica

Grattulerar Angelica på din 11 årsdag, Eller host 12 årsdag eller var det 13 ? Aja men grattis <3



Idag så tog jag Matidla & Nikolina bussen till Skeå kl 8.45. Euuagh så jobbigt det varr att stiga upp så tidigt men ska inte klaga (för sådan är inte jag) (A) heh Ja men så givk vi runt lite, jag var inte alls intresserad på nånting alls. Jag gick bara runt och hjälpte de andra, (som vanligt). Men när vi skulle äta så kom Johanna, Youpie, Gensat så belv det lite fart på det hela. När vi var på HM, så var det några tjejer som snacka om deras fläsk, Då öppnade Johanna sin trut och sa: Ohh kolla mitt fläsk, Hahaha poäng på den.. :D
Tiden rann iväg och vi var sekunder ifårn att missa bussen, Men som tur hade bussen strjeka så vi ahde tur i oturen. I bussen hem bestämde vi att jag och Johanna ska sova hos Nikolina, Och stackars lilla nikolina kunde inte säga så mkt för jag och johanna hade ju redan bestämt att vi ska sova hos henne PUNKT SLUT. Haha jag lovar dig Nicko, vi ska underhålla dig till sömns ;) Imorgon somsagt blire av till BGM, det känns väldigt kul men jag känne rmig även ur balans hahaha ;)
 Hare bra allihopa för det ska jag ha ;)

Hjärte-guld <3
typ jag ;P
2008-12-29 @ 22:41:42

jadu, man tackar man tackar, och de är faktist 14 som gäller ;P syns i backen =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0