30 Dec och lisa är trött

Godnatt, Godkväll Goddag Godmorgon whatever men hej. Jag är jättejätte trött, sovde i soffan jag och ziri säkert i 3 timmar, fan som skönt, när jag kom hem så kändes det som att jag skulle dö på plats men okej.  Vi har åkt i backen i BGM idag och vi var en hel del, Det var första gången i år för mig, Men jag känner att oj oj vad jag behöver tränas i benen, Dom är som gummi. Somsagt så sovde jag och Johanna över hos Nikolina och det blev ju lyckat. Vi spelade GH, eller ja trummor åså sen följde vi Nikolinas brorsa till Kålaboda och hämtade igen Nikolinas skidglasögon. Klockan är snart 10 och lusten är STOR att få sova men jag borde nog vänta ett tag till.
Imorgon är det Nyårs och det blir hos Noa. Men förhoppningsvis kommer vi att fara en sväng till Matilda där alla typ är. roligt roligt mycket mycket roligt roligt.


LÅNGBEN PÅ SNOWBOARD ÄR DET JAG DET ?? 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0