1 blir 2 genom att sy?

Nu  är jag iallafall inte sur över att jag ska jobba längre. jag spelade lite teater igår för pappa
Pjäsen hette. " LÅSSAS LIVET GÅR UNDER"  Och pappa har nu fixat en ersättare för mig i helgen. Så det känns superduper. Teatervärlden är inget jag ska satsa på bara när jag ska få som jag vill!

Punkt Punkt Punkt.. Idag har jag varit lite översnäll mot mamma. Vi har hjälpts åt och städa först köket sen övervåningen. Så nu är mitt rum GLÄNSANDE rent eller skinande rent.

jag sitter och ser på en dokumentär på tv. Det är två barn som är typ 3 år och dom är.. eftersom att jag inte kan stava till det så skippar jag att skriva ordet. men dom sitter ihop. dom har bara ett hjärta men är två personligheter. Asså fatta om jag satt ihop med Johanna till exempel. hur skulle det gått till???

                                     jag tro jag skulle bli så less på henne så att jag sluta bli less på henne, så det låter ju bra...
Ett stort problem som skulle ha haft är att hon vill duscha kallt och jag duscha varmt, Men sen skulle allt gått bra.

fan så kul. Johanna kan inte vi sy ihop oss?
johannis
2009-08-12 @ 16:16:32
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/

sv; HAHAHAH , jomen självklart kan vi de ;) men du skulle ju bli less på mig....rip :(

Sandra
2009-08-13 @ 00:28:51
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Tänkte göra det nån gång i helgen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0