alla sommarlov är alltid det bästa!

wooow vilket väder det har varit nu i några dagar, Shit shit! Men nu visar väderkartan Vädergubben emd det långa skäggets favorit väder ett par dar säkert!
Men vad gör man åt det? Jag har iallafall tagit det rätt så lugnt de här dagarna, solat haft det bra på dagarna och haft kuligare på kvällarna.=)

Nåh, vad händer nu då? jag vett faktiskt inte, vi få ta en dag i sänder.
Jag är ju en sån som gillar att läsa bloggar, som vissa ni också gilla som typ Anki. Men när jag läser typ 8 av 10 bloggar står det Att sommarlovet har varit typ det sämsta på grund av vädret. Iofs ska man inte klaga på den här veckan. Men jag håller verklgien ite med. Lovet kan inte bli dåligt. Man har ju lov, man slipper skolan och det spelar ingen roll vad det är för väder. man slipper skolan?

                                                        
                          ÄNGEN NI VET I HJOGGBÖLE!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0