Lite tur på kanten

                                                  Ojj, här packas det inför en tripp med klassen till
                                                                                 KVARNBYN!
Ingen större aning om hur det kommer att fungera, men jag hoppas iallafall att minst en kommer därifrån levande så den kan meddela polisen hur allt gått till. Vore tråkigt om alla dog och inte vittne om hur alla brann upp eller nåt sånt.
Hahha, något sådant.

                              Okej, Okej. MEn jag är tvungen och berätta om när jag hade Gud med mig.
När vi åt äckel maten, korv och mos, (inget större hit) då satt jag bakåtlutad på stolen, och  tog lite potatismos på gaffeln. Men sen tappa jag potatismoset! asså av en ren jävla tur tog jag emot det med handen. KLÄDERNA BLEV ICKE ATTEKERAD AV POTATISMOS.! Det är bra det, för jag skulle endå inte kunna bestämma mig vilket tvättmedel jag skulle välja. Världen är så komplicerad.........

         VANISH! LITA PÅ ROSA!
       VIA, FÖRVANDLAR SMUTSIGT TILL RENT!
                   BAM! SMUTSEN ÄR VÄCK!
Emanuel Nilhzon
2009-08-26 @ 22:14:40
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Västanträsk ska det va :)

Ness
2009-08-26 @ 22:49:46
URL: http://sness.blogg.se/

haha allt bra :D ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0