Hahhhha

Jag såg på tv i morse, inte mins Disney Channel. Där hitta jag en kul grej, Jag skratta för mig själv för en av pojkarna i ljuva havs grejset. och den pojken såg rätt så bekant ut. Och när jag kom på vem det avr skratta jag lite extra. Det var så kul så jag tog ränt kort.
                                                  
                                                                    Jag tror vi tänk på samma person
                                                  
                                                       ERKÄNN ATT NI TÄNKTE PÅ VICTOR ÅHMAN?
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

 
Anonym
2009-08-07 @ 00:08:41

hahahahahaha

Virre
2009-08-07 @ 18:36:29

Hahah whut:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0