Lite granna

Hallå ! Nu är jag hemma från Anki höll jag på säga men det var ju tun 2 tiden jag var hemma, är nog fortfarande trött, inte sovit många timmar här inte.! Men tillbaka till Anki.
Igårkväll var vi nämligen i Ankis lillhusvagn, Där vi var typ 9 st. Oooj så mysigt det var då! hihih
Före det var vi hos Johanna. Och såg en jättedålig film och så vidare..

Nu har äntligen mamma börja om och jobbat så nu är jag nästan själv hemma om dagarna!
Asså seriöst på tal om en skola med en rektor. Asså när Börjaar skolan?
       Det kom och sluta med att jag missa första dagen.

                                 ikväll blir det match mot Jörn, och det är väl lika med vinst.

                                                
Emanuel Nilhzon
2009-08-17 @ 22:28:34
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Skolan börjar på torsdag va :P

>*OggeE*<
2009-08-17 @ 23:37:56

Den börjar den 24 aug =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0