såjah, dagens söndag

Så nu mina lirare   (lire = läsa på franska så det blir ju lirare) är jag här igen. Jag har inte glömt av att skriva, tvärtom. Jag ahr nämligen varit en sväng i stugan. Kom hem i morse och då när jag kom hem väcte jag Simon som låg och sov och tvinga han städa huset innan mamma och pappa komem rhem. Snabb som en sengångare klev han upp och plocka ölburk för ölburk.

Men jajja, i Linneas säng hitta jag en vacker törnrosa också, där låg nämligen kysinkatrin (karro) dä sov hon sött och då klev jag in och sa:
GODMORGON KARRO! sen följde jag henne till OStens hus och hjälpte henne att öppna.
Nu är jag här igen, och ska iväg igen. Ta bussen till Linnea i Skeå. Och avra där i dag! Det blir jättebra!

Under besöket i stugan, har man så förbaskat tråkigt, men endå skönt och mysigt. Där sover jag dagarna ut och in. Basta på kvällen sen sova igen. Men jag har även tänkt på väldigt mycket. Mjukisbyxer blandannat! Jag ska tala om!

                                                 DAGENS HISSNING! MJUKISBYXOR!
  •         Dom är först och främst, väldigt sköna och lätta att anävnda
  •         MEN inte nog med det, dom jag fick av fotbollslaget, dom bycorna är perfekt. För man kan ha en mobil i fickan utan att den ramlar ut! Det är ett stort stort jättestort PLUUUSSSSssssSSSss
                    Googla mig fram till ett liknande par?
 
Emanuel Nilhzon
2009-08-16 @ 23:55:06
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Hiss på det ja :)

Sandra
2009-08-17 @ 00:18:49
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Det låter kul :)

Har du haft en bra helg då? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0