Julklappstips

Ska fan visa att jag är duktig på blogga, 3 inlägget för en dag vad beror det på? nae nu ska jag visa Victor Åhman att jag är den bäste på att uppdatera sin lilla blogg. men bara ett problem, var är min inspiration? 
         Svar: 
 I min Fantasi
Rullar vi runt bland mjuka kuddar
Fantasi
Du bort mina bekymmer suddar
Fantasi
Du säger att du älskar mig
Fantasi
AA-ha 

                                     
Julklappar råka inte vara min starka sida, vet inte vad man ska köpa 
speciellt till dom man vill vara snäll med och verkligen vill hitta på nåt smartis, men fan vad svårt.
Till exempel, vad köper man till en 18 årig bror? Det enda man oftast köper är parfymer, kläder, hårvax eller möjligtvist nåt halsband.?  äre verkligen kul och få samma sak varje år?

Klurighet är vad det är!

          På tal om Hårvax Lanzas Molding Paste råka vara familjens favorit som både jag Linnea mamma SImon och pappa använder.

        
Matilda
2009-12-21 @ 18:38:54
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

Haha samma här typ alla i detta hus använder också den där;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0