Black way

Ingen kul dag alls idag, tanken var då att jag skulle fara till skellefteå på eddahellen med Karro och Linnéa, jaapp visst, så blev det också. När jag sitter i bussen på väg till stan, ringer linnea och säger att Karro har fått Vinterkräksjukan. Men det visa sig vara ett skämt som tur var. I bussen så läste jag en vacker tidning och det gick precis som det skulle men, När jag skulle kolla vad klockan var när vi var på edda hallen och skulle byta om. Så märkte jag att. faan jag se ju inte klockan, Människorna var som sudd alltihop och då anade jag ganska fort att jag hade fått migrän. Men jag tog mig till badet och simma ca 20 minuter, tills jag blev så slut av all huvudvärk.

Som ni alla kanske vet så har jag vardaglig huvudvärk. men migrän mina damer och herrar är nästa som sig sagt en MARDRÖM. Jaaa så min dag blev som förstörd med andra ord.. Väldigt väldigt väldigt tråkigt enligt mig själv.
                                                                                    




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0