Inför imorgon

Väckarklockan väckte mig klockan halv sju. En trött lisa sovde enda till kvart över sju vilket gjorde att lisa hann inte göra ngt alls med håret utan bara snöra upp det i en lite boll på skalln.

Just nu sitter jag och suckar nu när jag skriver den här meningen. Som dom flesta vet så har vi skidor imorgon.!!!!
Visst vill jag vara sjuk, ha den hemska influensan elelr kräksjukan nu bara för att få slippa skidorna. Men trots att vis ka åka skidor så känns det som att jag är ganska laddad, Men jag tycker inte alls om det!

 Förra året blev det inte så lyckat Vad allt berodde på vet jag inte? om det var vätskebrist, eller att jag var allmänt utamattad?:/
Hoppas på en bättre omgång...

Idag fick jag en överaskning, Det kom två stilga herrar som red på häst och bugade och lämnade artogt ett brev till mig. Jag läste vad som stod, och det stod att jag är bjuden på Kronprinsessan och Daniels bröllop våren 2010. Att dom valde mig var ju helt otroligt. Men visst jag ska inte skryta......
 
Så gulligt av er!!
                                                          
                     
                                                Kvällen blev idag så planerad att jag ska på gudstjänst och ta nattvarden!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0