7 Febr

Dear You!
     Kvällen som utspelade sig igår var mer än lyckad. 9 styckna klippor i samma hus var länge sedan sist.  Skratt nivån kan inte ens kungen räkna ut för den var sååååå HÖÖÖG Richterskalan gav skalan 10!
            Vi åt först, resten av kvällen som hände sen får ni inte veta.! ;)

Min klockan visar 11.39 just nu. Vilket menas enligt mig att dagen bara har börjat. Ska senare ikväll se bio med mamma och hennes syter. Jag hoppas att bion är bra så jag inte somnar, Bruka ha hänt men länge sen sist. Eller??
    Men jag borde oxå ta itu med lite städning. Annars blir jag själv dammråtta antar jag för just nu ser jag en dammtuss som  jag bara vill lägga i någons säng bara för att vara liite elak men hahha vi tare en annan gång istället.
                        
                                      
    Många som jag känner vill inte bo i Sveige.
         Okej det kan man kanske förstå och så, nu syftar jag lite på min Kusin som nästan har varit mer utomlands än i själva sverige under senaste tiden. Vadå man borde älska vårt land Sverige. Jag tänkte efter extra mycket och börja tänka.
- Visst är det kul att åka utomlands men i sig så ska man göra en stor plats i sitt järta för vårt land SVERIGE!
                                                                      http://www.youtube.com/watch?v=AJJmTJJHnGY&feature=PlayList&p=08C5980A8705B51E&playnext=1&index=12

Ta en titt på den där och tänk lite extra på hur stolt du ska vara över SVERIGE!    

                                    
Matilda
2009-02-07 @ 12:29:14

Skratt nivån kan inte ens kungen räkna ut för den var sååååå HÖÖÖG Richterskalan gav skalan 10!

haha =D=D=D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0