klockan är 17.17

Jag bruka, alltid skriva sist av kvällen ett inlägg. Men jag gör bort den lilla stunden nu istället!
      Igår tillbrungade jag min dag i Skellefteå med mina 7 Brudz..  Det tog upp till 7 minuter nåt sånt tills vi tappade bort varandra. Vi lämnade stackars Angelica kvar på HM och for iväg. Dagen var iallafall kul men lite skum och så.
 Men jag skulle lätt kunna göra om det!   Det tog inte så länge heller innan vi blev utslängda från en skoaffär.!

Hahhaa, shit my god.
     Efter Bion så var på vintergatan och drygade ut tiden. Många var trötta och ville hem. Men tiden gick rätt så fort endå.!
Jag kan redan nu meddela att jag ahr skrivit på det här inlägget i 45 minuter med en hel del frånvarandre. Det är alltid så när jag ska skriva att jag inte kommer på vad jag ska skriva så jag gör en massa annat. Jag kan ju tala om att jag åt nyss osv.
          Jag kan ju ta och lägga in lite bilden sen gårdagen.


Nikolina just efter hon kom ifrån frisörsalongen.
Nikolina just efter Optikern.
Nikolina just efter utvecklingsstörd verkstaden

                                      



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0