Fibrer

Nu mina vänner ska jag berätta exakt vad som händer här hos mig. Blandannat så sitter jag och pluggar samtidigt som jag fixar en bloggkollsida.
Jag vill faktist rekomendera den sidan. För den är praktisk. Man skriver upp alla blogg adresser man läser. Så man ser när någon har skrivit ett  inlägg.           http://www.bloglovin.com

Jag som älskar att läsa andras bloggar har verkligen en användning av det.! Jag vet en hel del andra som tycker om att läsa Bloggar.
          Här har 3 som älskar att läsa bloggar
 Angelica - hennes tid framför datorn består typ av bloggkoll
 Linnea - hon älskar att läsa och få veta lite extra skvaller
 Victor Åhman - det ryktas om att han är en riktig bloggläsare
           Det är dom jag verkligen vet om.

 Kvällen är till för lite extra pluggning. Prov i Kemi på fredag och jag har inte lärt så mycket på 6 veckor därför måste jag verkligen plugga ikväll Morgon och på torsdag.



 Den här mannen heter Edward, och jag letat lite fakta om honom. Det var nämligen denna karl som uppfann humorn. Det här sägs vara den första målade bilden som har ett leende.  Jag blev så glad av att se på honom. Det är därför han har äran att var apå min blogg idag. Lägg Edward på minnet.
                                            

                            Hare gött!






                        
Anonym
2009-02-17 @ 18:46:23

haha man tackar ;)

Kim Lodberg -Beställ en bloggdesign!
2009-02-17 @ 21:40:18
URL: http://crossthatline.blogg.se/

aw tack :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0