22 janu

Jag har verkligen inte många besökare, det är ju tråkigt att nästan ingen läser det jag skriver, det gör mig mkt nere just nu!
Jaa vad ska jag skriva för att locka besökare, jaa mycket bra fråga. Sen s¨har jag inte så mkt att skriva heller för den delen men jag brukar ju kunna dra med ngt skämt hit eller dit, eller så! Att skriva om avd jag har ghort varje dag blir man lätt så less på så jag vet inte vad. På lördag blir jag en siffra mer än 14. Då blir jag 15. wow wow yeah yeah det är sååå...
 
Då ska jag först på konfa skiten sen ska mina nallebjörna hit till mig på kvällen och umgås för den delen.!

;) Näh nu ska ajg sova fast klockan bara är 5 i 9, men jag har så förbaskat ont i mina hjärnceller förstår ni, dom behöver at sig en tupplur. Goodbyye di Leva. Ja mig få leva. 15 år jag bassa. 3 år senare jag får passa HAHA jag ska bli en poet.




Anonym
2009-01-22 @ 22:08:46

haha jo det tkr jag att du ska bli,

poet skulle assa dej suuper ;P

smart?
2009-01-23 @ 15:44:31

annars heter det yeah yeah wow wow och inte tvärt om?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0