Yum Yuum

Jag vill börja med att dissa
Och det jag Dissar är....... måndagar vilka skitdagar det är vah, shit vah. det är ur trist och en HEL JÄVLA VECKA kvar innan det är helg igen. Så sånt gillar jag inte. det gör jag verkligen inte. Om ni mutar mig med godis så gillar jag fortfarande inte Måndagar det kommer jag endå aldrig att börja göra.

Sen så vill jag Hissa
Och jag vill Hissa... Nikolina.. Trots vårat träningsläger så hållde nikolina sitt smile va. :D Åhh många var så trötta så de blev lite borta i världen men nikolina stod starkt och stadogt med BÅDA fötterna på markytan. Hahahh

Faktist så har jag inga bilder varken på Måndagar elelr på Nikolina.. Visst har jag bilder på Nikolina men hon är ful för att få vara på min blogg... RENT SKÄMT    eller så är det att jag inte ha en enskilld bild på just bara henne..

Idag har jag på skolan gjort ett IQ test. Det var drygt men samtidigt väldigt roligt. Om ni vill testa ert braiga minna gå in på www.illvet.se och så kan kolla om ni fick mer än mig. ;)

  Vill ni skratta så får ni gärna göra det, för det är rätt så kul bild ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0