En öde ö

oh shit, det är lätt hänt att man glömmer av att skriva.! men jag tar mig ett litet försök nu då!
Av det som har hänt i helgen får ni fråga någon annan det orkar jag inte ta upp. Men idag har jag iaf haft en helt vanlig skoldag med en massa skit. Och jag har inget att säga alls med andra ord men iaf jag kan väl dra till mig en liten hissa och dissa idag istället då så ni får lite kul eller? :P

Det jag vill Dissa Idag är............ SKOLAN     Såklart att det är skolan. Visst ska vi "tänka på barnen i Afrika" som alla säger men skolan kan väl bli roligare på något vis tex, att man ska få en eller två eller tre extra lediga dagar eller något sådant. Tänk till lite extra MR REINFELDT.







Det jag vill Hissa är.............. Jenny vår lärare, Vi har haft henne ett år tidigare. Asså visst är det stor skillnad att få henne tillbaka. Jag vet inte om alla kan hålla med mig??? MenMen



Konstigt nog så valde jag en lärare som jag vill Hissa eller hur, man kan ju undra vad som snurras i min skalle? SKOLA SKOLA SKOLA SKOLA SKOLA SKOLA SKOLA SKOLA SKOLA SKOLA osv...


Okej bilden jag la in som ska vara Jenny, lyckades jag inte så bra med. Men det här är iaf Jenny och min kära klass.

Nu ska jag lägga mig i soffan och ta mig en tupplur, =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0