Den smarta lisa

Qiaoo, mes ami.. Lisa är här och hon är i toppform på att skriva lite men jag har faktist ett problem. Jag vet inte vad jag ska skriva. För jag har inte gjort något roligt idag ÄN. Men Klockan är ju bara 13.35 så det brukar inte hända så mkt den tiden. Men jag ska typ träna ikväll sen ska lisa sova tidigt eller försöka iaf.  Men eftersom att jag vill så gärna skriva något så måste jag hitta på något att skriva jamen till exempel förut så såg jag RIX morgon zoo på tv jag tror det brukar vara på kanal 6. Jag såg det ibland på mornarna innan skolan, Men iaf nu ska jag säga det jag tänkte säga. Rix Morgonzoo brukar alltid ha Hissa eller dissa. SÅ varför kan inte jag göra samma sak?

DET JAG VILL DISSA :    är låtarna på radion. Man ska kunna lyssna på radion i minst i en timma och slippa höra flera låtar på den lilla timman. Usch jag blir så less alla låtar på en gng.

DISS DISS DISS



OCH DET JAG VILL HISSA:  är  tiden. Okej nu börjar ni tänka vadå tiden? Jamen lyssna nu om inte vi hade haft nån tid då skulle världen gå under, Katastrof eller hur? Om inte vi hade haft tiden då skulle man aldrig kunna planera tänk så smart jag är som vill hissa tiden. Jag är helt säker att på att Tiden blev glad nu bara för att jag vill hissa den.


Stackars tiden, som ser så ledsen ut, men nu gjorde jag den glad. :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0