ett tusen ödlor

Vad är det för skillnad på en trettioårig detektiv och en nyfödd gris?      *   Detiktiven är 30 år äldre.
        
         Petter -  när dom fråga dig om det där om modellgrejen, var det med eller utan kläder  då?
                           
                                          

Hahaha det där var faktist lite kul för städtanten stod bakom och skratta sen gick hon och sa till henens städkompisar. ;)

                                     *********************************************************************************
Nu ska jag snart äta, sen tänkte jag at mig ett försök till gympan och träna lite fotboll, och se hur långt jag kommer mej med det, Jag har även en massa läxor att göra.
                Av någon konstig anledning kan jag inte lägga ut bilder längre, men kanske en annan gng då.!

Visste ni om att årets majblomma ska bli Rosa och röd. Jag ha rläst det ngn stans vi får väl se seanre om jag har rätt eller så!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0