HJÄLP mig! när det väl gäller

Ifall ni får ett samtal från mig, coh jag säger att jag behöver eran hjälp! Typ att jag hör mördare inne i huset skurkar eller nåt. Ni måste tro mig då!! Det är bra att jag varna er, så ni inte tro jag ljuger åså finns inte jag mer,
Och kom ihåg. Om jag blir mördad av en gräsklipparman eller nåt, då får ni aldirg läsa min blogg mera. Vore sorgligt!

                      Sammanfattning!
                ........................................

När jag ringer er, HJÄLP MIG! ta det på allvar
                Tack både liten & stor
                      Trollmor!

                                                                            
                                                                           TRÖTT LIRARE!
Lowa
2009-07-21 @ 22:46:50
URL: http://musiklowa.blogg.se/

lisa då!



såklart vi ska, du och jag! ;)

u know, maby who it is ;)
2009-07-21 @ 23:23:20

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0