Köttbad

Godkväll, jag är blöt, jätteblöt. Elelr jag var iallafall jätteblöt.
Vi spelade fotboll i regnet, det var en seriös träning till en början men sakta men säkert sjönk det från seriöst till havsbotten.

Nämen eftersom planen var så böt och geggig, så gick ju glidtacklingar och sånt super.
KÖTTBAD ni vet!

Jajja, efteråt så känns det bra. Det är nu jag har upptäckt hur bra fotboll är. Asså mår man skit, ha
* ont i huvudet
* mycket läxa
* Allmänna problem.          
                                Så löser fotboll det mesta. Så det är nåt positivt med det
.........................................................................
Imorgon sista dagen som en åtta. Det käns ju förjävligt skönt vill jag tala om.

      Jag har faktist inget mer att säga om nu... :D
Matilda
2009-06-10 @ 21:28:25

TAGGA SOMMALOV!"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0