Nicko the man

graderna i burträsk har nog varit rätt så lika som Skeå där jag och Nicko har tillbringat våran dag. Vi hade massvis av saker som var tvungen att fixas blandannat:
* Shorts (som reserv)
* Sport top
* Vattenflaska  
                                         Inför Piteå har jag inte packat nåt. Jag ahr satsat min energi på att dricka vatten som satan.
När vi gick på första affären gick vi in på Intersport, och nicko springer fram till shorts stället och rycker fram ett par.
- Här lisa, har du din storlek....       Efter att hon stått där så ser jag hur ansiktsminerna krymper. Det fanns tyvärr ingen storlek till stackars Nikolina. Med stadiga steg gick hon till kassan och bad om att få en i hennes storlek. Han i Kassan sa att det fanns och att han bara skulle hämta dom. Efter typ 10 minuters väntan kom han tillbaka och sa att det itne fanns.  Fysatan så arg Nikolina blev. JAAA jag menar det.

Nicko har desssutom rivit sönder en galge.Det tyckte jag var pinsamt.....................

Men ajah, vi fick allt som skulles shoppas gjort.
Men ibland känns det som att Nicko är lite puckad ibland, spec på stan.........

 GAAAAAAHHHHH




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0