Städa träda, läda, bläda

Jag kan väl skriva det sista inlägget innan Piteå.
Idag har jag endast jobbat, i den 27 gradiga värmen... mitt jobb idag fick bli städning. Så jag städa och städa.
Många tycker toastädning är jättetråkigt, men jag har städat 7 toer och tycker det är skitkul, det roligaste med att stäa toer, är att det man sprutar i är olika färger.
* Ibland grön
* Rosa
* Och blå
            Det är de jag tycker mest om

Det som sker nu, är lite mer packning och duschning, osv men nu ska jag inte skriva mer. Så förvänta er inte att jag skriver nu hahah.
ANONYM
2009-06-29 @ 10:44:33

jag tycker att du ska ta dig tid och skriva lite mer om ida söderström , kanske tillochmed lägga in en liten bild på kanten ... vad sägs?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0