Dream away

Gårdagens melodifestivalen var en rätt så stor besvikelse, Men om jag måste välja en favroit väljer jag Malena Ernman med låten La voix, Vilken mäktig låt och jag tycker om opera fast endå som en vanlig pop låt.!
 Men igår så hände inget spec faktist jag hoppas på att det händer mera idag och imorgon och på tisdag och även Onsdag osv till torsdag, fredag och sist lördag + söndag, sen börjar skolfan. Men nu glöm vi skolfan ett litet tag.

Är det någon som har nån lust att bjuda mig på en utlandsresa?
Inte Finland, Norge, Danmark, Island, eller nåt kallt land. Utan till nåt varmt land.
 Guh så mysigt, Bada i plarna och i havet, Bo och äta lyxigt och få en fiiin härlig mysig brunfärg. Vore ju inte fel.
Just nu drömmer jag mig bort totalt, jag tycker ni ska låta mig få drömma bort enda tills jag skriver nästa gång. Tjohej så länge * ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0