Lite vettig info

Från klockan 8.40 började döljningen  ske.! Jag var tvungen att göra allt för att dölja såret på hakan.!
Många mycket känslosamma kommentarer värmde mitt hjärta som till exempel

* Har du avrit med i en tävling om att knäppa hakan längst?
* Har du fått en leverfläck

Men ajah  vad som är värre än det där är att vi har engelska prov i morgon!

              Nån där upp kanske hör mig och ger mig dessa stora önskningar!
 * Mindre skola och mer tid för fritid
 *  Smart uppfinning för att krympa långa människor
  *  En superduper maskin som säger KLICK åså är man typ body builder
 
                                             Kvällen är baserad på en LÄXKVÄLL med MATILDAMEDDENKONSTIGAARMEN
Lowa
2009-03-30 @ 19:28:00
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Lisa, det gör ingenting att ditt sår sitter där det sitter!du är du och det ska inte ett sår förstöra? desutom så läker det fort :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0