Dagens uppdatering

Nu är det så här att för att jag ska kunna få fram något inlägg här måste jag sätta press på mig själv. Så nu ahr satt på en norsk låt. När låten är slut ska inlägget spara. Så nu vet ni det. Ifall ni undrar varför jag sluta konstigt tvärt okej?

Jag har iaf tränat varje dag i veckan. Fotboll + springning + simning osv.
Och inte nog med det jag har tränat väldigt hårt det här med moppekursen. Och det visa sig gav bra resultat. Jag spika provet som var idag. GRATTIS LISA TACK LISA! :D

Ja vi simmade ju idag jag, frida, angelica, Lova, Nicko, och johanna. Det avr skit härligt. Det fanns några grabbs som såg ut som utomjordingar som hamna på fel planet.
HÖRNI KILLAR VÄLKOMNA TILL BURTRÄSK BADHUS. hade jag lust att skrika. Det börja med att de satt och vänta på oss tills vi var klara från omklädningsrummet. Då börja dom snacka med sin trut. Jaaaap ni som känne rmig vet ju att min mun INTE är stängd. Så jag snacka och babbla på bra. tillslut visa det sig de 2 gick i samma klass som simon för nåt år sen, (innan han bytte skola)
De var naturbrukare. de satt och klaga på att det avr så jävla dåligt att naturbruks har dåligt rykte här i burträsk. Dessutom SNACKA DE typ norska.! :S:S:S:S:S
you know who
2009-05-10 @ 17:34:25
URL: http://musiklowa.blogg.se/

hahaha lisa, ën nork låt? hahah :D du är jävligt söt !!!!!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0