jag ska TELL toi

Jag måste ju berätta om min fritidsskada. Vissa får ju arbets skador som det får på jobbet då får man ersättning osv. Och nu mina vänner så har jag fått en fritidsskada. Så jag borde få pengar för det.! Jaaaa inte minst utan på tungan har jag en liten skada som gör ont än  idag.
              
                                         
Vi såg nämligen film hos Jennifer igår. Och alltid när jag se film vill jag göra nåt samtidigt. Oh i de
                              fallet så hade jag mitt hjärthalsband i keften på mig själv.
Har ni sett det där hjärthalsbandet jag har på mig dagligen?
           
Ett litet sånt där silerhjärta som går att öppna, litet och sött. Det halsbandet hade jag i munnen sen försöker jag öpnna halsbandet med tänderna sen stänger jag igen det.

 Så där håller jag på hela tiden, tillslut gick det för snabbt och VIPS så stt tungan i kläm. Det gjort savligt ont. Och när jag skrek om hjälp, så titta dom bara på mig. och det jag ville var att ngn skulle öppna det åt mig men LOVA den smartsaken tönkte bara dra halsbandet. AJJ faan heller så ont. Men går man till sjuksyster Nikolina så förstår hon bums och kan hjälpa mig. Jag har iofs bara ett litet sår idag men det gör ont..


Såå försökringskassan HIT MED LITE KOSING nu hehehehehe
erica
2009-05-04 @ 16:56:18
URL: http://holmbergerica.blogg.se/

tack,jo försökar så mkt som det går :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0