LA LALALA

Buhhh och bääh, Idag blir det en ledig dag för mig. Riktigt riktigt SKÖNT. Jag ska nämligen till umeå på nå tandgrejs vet faktist inte vad det är om jag ska vara riktigt ärlig. Tanken var att jag ska till Skellefteå i morgon och avra ledig i morgon med, men eftersom att jag vill vara på temadagen i morgon valde vi att byta dag, så det blev ju bra det med.

Var det någon som såg ESC semifinalen igår? Jag måste ju erkänna att det gjorde ju jag. jag är ju en av Malena Ernmans fan. Jag bara ÄLSKAR låten till tusen! Så det älskar jag grymt.

Je t'aime, amour, quand j'entends la voix
Je t'aime, ma vie, c'est jamais sans toi
Je vis ma vie pour toi, c'est l'universe pour moi
Je t'aime, amour, quand j'entends la voix


Ikväll blir det att fara på uppkörningen med moppen. Idag gäller det att Lsia inte klantar till det hela.  Och det blir en bögsoffa för min del. En sån där crossmoppe är för jävlig. Helt omöjlig att köra? SHIT



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0