Att blogga rätt

Jag har tänkt på flera gånger på vad man skulle kunna skriva, jag har inget direkt bra svar. Inte så kul som läsare att bara läsa ens blogg där det står om förlåtelser till varför man inte har hunnit skriva, man vill inte heller som läsare bara läsa då andra klagar på att det är så tråkigt att skriva och att man ska läga ner sin blogg osvosv, vissa kanske använder sig av den taktiken för att få fler kommentarer, till exempel.
- NEJ LÄGG INTE NER, du är bäst på blogga.
Sånna här exempel läser jag ofta, och jag är helsäker på att ni tycker samma som jag. men jag är inte heller så säker på att ni tycker sånt här är så roligt att läsa heller. Men jag vill bara dela med mig av mina åsikter.!

Emanuel Nilhzon
2009-10-15 @ 21:37:48
URL: http://snyggeman.blogg.se/

LÄGG INTE NER!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0