Lisa ger sig på tips

Har just målat mina naglar så där supergulligt rosa.! Jag ahr lovat mig själv att ta hand om naglarna och nagelbanden nu framtill jag åker, varför? jooo dels för att jag har hört ryktet om att naglevården i Thailand är lyxig och billig. Och det görs allt det till jättesuper mega roligt om man har lite sprutt på nagellängden.

Mina tips för nageltjosan som fungerar för mig är:

1: OPI - lacket är det absolut bästa. Visst lite dyrare, men både enkelt att måla med och färgen sitter kvar längre, + att färgerna är ursnygga.

2: Om man målar naglarna, så slutar man automatiskt peta skit under naglarna. Det gör att naglarna kan växa och bli starkare.

3: Om man har målat på naglarna, blir det ju inte så snyggt om man biter, så jag slutar automatiskt att bita på de. super.


Jag känne rmig lite trixig, när dte gäller att lägga ut tips på skönhet. Det känns inte som mig. Men jag tänkte att jag kan väl pröva lite åt det hållet bara för idag..


De två första bilderna, är mina absoluta favoriter på handkrämer. Den tredje är OPI färgerna.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0